Vad ska du göra?

Kollade runt lite på Upplev Roslagen, siten jag tipsade om i föregående inlägg, och här kommer några tips på saker jag tycker är värda att kolla in när du ändå är i Roslagen.

Vikingabyn. Jag har inte varit där på många år nu, men jag gillar det. Absolut värt att se för den som är intresserad av vikingatiden och sådant.

Speedway. Om man inte är intresserad är det väl inte särskilt kul, men annars tycker jag absolut man kan åka till Hallstavik och kolla in Rospiggarna.

American car show. Det absolut bästa vi har i Norrtälje på sommaren, ett av få evenemang men det absolut bästa som finns. Om du känner för det, så missa inte heller efterfesten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0